Kdo neprodává prostřednictvím telefonů, připravuje se o zákazníky. To je jednoznačný závěr, který lze vyvodit z aktuálních dat společnosti App Annie o zvycích uživatelů mobilních telefonů.
Uživatelé používají nákupní aplikace o více než polovinu častěji než před rokem a více také utrácejí, asi o 40 procent.
Stále roste také zájem o hudební služby, jako je Spotify, Apple Music nebo Google Music, uživatelé je spouštěli v průměru o 43 procent častěji. O třetinu více majitelé chytrých telefonů spouštěli také aplikace z kategorie práce a finance. O pětinu více "seancí" zaznamenala analytika App Annie také u aplikací z kategorií produktivity a zpravodajství.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.