Boj o zákazníky na mobilním trhu přestal být snadný. Protože se loni poprvé v historii prodalo meziročně méně chytrých telefonů, musí se i ti nejsilnější více snažit. Pro Samsung jako jedničku globálního trhu to platí dvojnásob, a proto vznikla celá nová řada telefonů Galaxy M. Ta má nahradit už unavené a v podstatě nekonkurenční modely s písmenem J v názvu.
M20, který se začal prodávat i v Česku, má být Mladý, Moderní a Mimořádně dostupný. Zásadní je slovo mladý, které rezonuje s globálním označením mileniál. Samsung jednoduše vyrobil telefon pro lidi, kterým je kolem dvaceti, ještě nemají peníze na Galaxy S10, ale nechtějí mít telefon značky, jejíž jméno neumí správně vyslovit.
Důležitou zprávou přitom je, že mileniálové jsou poněkud náročnější než malé děti nebo senioři, takže řada telefonů M musí nabídnout více, než bylo u Samsungu v nižších cenových kategoriích zvykem. Na první pohled se to podařilo. M20 má moderní displej s miniaturním výřezem, obrovskou baterii s kapacitou 5000 mAh, a dokonce i duální fotoaparát, který má širší úhel záběru.
Co se dočtete dál
- Proč nejvýhodnější telefon Samsung firma nikde neukazuje a neprodává ho na Alze ani na Mallu?
- Jaké nebolestivější kompromisy Samsung udělal a čím je svým zákazníkům vynahradí?
- Jak dopadne srovnání s Honorem 10 Lite a jeho duálním fotoaparátem?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.