Apple s představením nových produktů ukázal skvělou show. Akce s novináři, influencery a zaměstnanci, kteří na záběrech z kamer hltají každé slovo, jež pronesou řečníci na pódiu, jsou vlastně zbytečné. Apple pro představení nových hodinek nepotřebuje lidi. Vystačil si se skvělou prací kamery a svým marketingovým týmem.
Díky absenci novinářů nemusel uspořádat ani prezentaci produktů na rychlé vyzkoušení a vyhnul se také možným nepříjemným otázkám. Věcí, které si Apple nechal pro sebe, přitom bylo dost. A je to vlastně v pořádku, byla to marketingová akce. Věcí, které vzbuzují otázky a narušují image Applu, je ale spousta.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.