Korejský výrobce televizorů LG se rozhodl jít proti proudu již před rokem. Téměř všichni výrobci televizorů vsadili na 3D technologii s využitím aktivních brýlí, které rychle střídají obrazy pro jedno a druhé oko. Výsledkem je obraz v plném rozlišení, ale také vyšší cena a hmotnost 3D brýlí a náchylnost k výskytu duchů v obrazu.
První pokus o pasivní 3D založené na systému používaném v kinosálech se LG nepovedl. Obrazovka se speciální fólií sice správně vychylovala obraz z lichých sloupců k jednomu a sudých sloupců obrazu k druhému oku, ale obraz byl hrubý a první modely odmítaly zobrazit třeba 3D signál z PlayStation 3. Druhou šanci už LG zvládá lépe, ale neumí zázraky, i když se to snaží zákazníkům vsugerovat.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.