Většina na světě prodaných telefonů pochází z Číny – nejen výrobou, ale i značkou. Nástup Xioami, Huawei a skupiny BBK přinesl konec zavedených značek jako HTC, LG a nakonec i Sony. Ty všechny se dostaly na hranici bezvýznamnosti.
Nejlépe se čínské značky prodávají v Asii a Africe, tedy obecně v chudších zemích, protože Xiaomi a Redmi a u nás méně známé firmy jako Doogee nebo Ulefone dlouhodobě tlačily ceny smartphonů dolů. V západním světě to už čínské značky tak lehké nemají – a platí to i pro Českou republiku. Některé telefony z říše středu vůbec nedává smysl kupovat. Ukážeme si to i na příkladu (ne)recenze mobilu Vivo V23 5G.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.