Výrobce telefonů OnePlus je kontroverzní firma. Na jedné straně má miliony nadšených fanoušků, na straně druhé jde o firmu s agresivním, často neetickým marketingem a prodejními praktikami, které trochu připomínají Herbalife. Šanci koupit telefon se zajímavou cenou krátce po uvedení na trh mají jen ti, kteří seženou nejvíce dalších zájemců.
U prvního modelu se netradiční marketing založený na sociálních sítích a aktivitách ambasadorů ujal. Firma prodala 1,5 milionu telefonů a jen výjimečně umožnila jeho nákup bez pozvánek. Ty se daly získat jednak registrací a postupem v žebříčku čekajících, jednak v soutěžích, které zahrnovaly rozbíjení telefonů nebo sexy snímky dívek s viditelným logem OnePlus.
TEST: Zabiják vlajkových lodí OnePlus 2 je plný kompromisů
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.