Polský CD Projekt Red je firma, které fanoušci odpustí téměř cokoliv. Autoři herního Zaklínače v minulosti ukázali, že hráčům naslouchají. Bezplatná vylepšení pro Divoký hon jsou učebnicový příklad toho, jak se buduje značka a loajalita zákazníků. CD Projekt teď náklonnost fanoušků potřebuje. Cyberpunk 2077, několikrát odložený, konečně vyšel, ale skutečně hrát a užívat si ho může jen zlomek z osmi milionů lidí, kteří si hru během prvního dne koupili.

Slib živoucího města a spojení s Keanu Reevesem byl dechberoucí, osm let vývoje ale nestačilo. A nejspíše to není jen nutností přejít na práci z domova a s tím spojenými komplikacemi. Místo dalšího odkladu se Cyberpunk 2077 dostal ven rozbitý. Kolik toho je možné odpustit a co je už za čarou?

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se