Fotografická ikona Leica kdysi pomohla firmě Huawei získat dominantní místo na světovém trhu telefonů, co se týče důrazu na obrazovou kvalitu. Vrátila do centra zájmu i černobílé snímky. Nyní se o totéž pokouší Xiaomi. V Česku chce oslovit zákazníky reklamní kampaní, jejíž tváří je Leoš Mareš, který dříve propagoval telefony od Samsungu. 

Xiaomi 13 Pro a Xiaomi 13 s objektivy Leica Vario-Summicron schopné natáčet video ve formátu Dolby Vision míří po představení na veletrhu Mobile World Congress v Barceloně i na český trh. Stejně jako fotovýbava je na špičce i výkon a rychlost dobíjení telefonu. A také jeho cena.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás moderní technologie? To byste si neměli nechat ujít newsletter Týden s technologiemi, díky kterému dostanete do téměř pravidelného pátečního e-mailu to nejzajímavější dění a produktové novinky za celý týden.