Fotografická ikona Leica kdysi pomohla firmě Huawei získat dominantní místo na světovém trhu telefonů, co se týče důrazu na obrazovou kvalitu. Vrátila do centra zájmu i černobílé snímky. Nyní se o totéž pokouší Xiaomi. V Česku chce oslovit zákazníky reklamní kampaní, jejíž tváří je Leoš Mareš, který dříve propagoval telefony od Samsungu.
Xiaomi 13 Pro a Xiaomi 13 s objektivy Leica Vario-Summicron schopné natáčet video ve formátu Dolby Vision míří po představení na veletrhu Mobile World Congress v Barceloně i na český trh. Stejně jako fotovýbava je na špičce i výkon a rychlost dobíjení telefonu. A také jeho cena.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.