Jen jedna firma dokázala léta vzdorovat dotovaným cenám systémů virtuální reality Marka Zuckerberga – a alespoň občas prodat více headsetů než Oculus Quest. Sony se to podařilo s první generací PlayStation VR. Nevadilo ani to, že PSVR mělo slabší technické parametry, nespolehlivé ovladače a velké manko v oblasti výkonu PlayStation 4.

Nová generace PlayStation VR2 má šanci Facebooku znovu ukázat, že budoucnost VR je trochu jiná, než jsou pouhé schůzky ve virtuálních kancelářích. Nejde přitom jen o klasické videohry. Překonat zákaznickou skepsi jde jen s opravdu silnými argumenty a zážitky. První parádní zážitky už Sony nabízí, ale firma se také hned ze začátku střelila do nohy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás moderní technologie? To byste si neměli nechat ujít newsletter Týden s technologiemi, díky kterému dostanete do téměř pravidelného pátečního e-mailu to nejzajímavější dění a produktové novinky za celý týden.