Jen jedna firma dokázala léta vzdorovat dotovaným cenám systémů virtuální reality Marka Zuckerberga – a alespoň občas prodat více headsetů než Oculus Quest. Sony se to podařilo s první generací PlayStation VR. Nevadilo ani to, že PSVR mělo slabší technické parametry, nespolehlivé ovladače a velké manko v oblasti výkonu PlayStation 4.
Nová generace PlayStation VR2 má šanci Facebooku znovu ukázat, že budoucnost VR je trochu jiná, než jsou pouhé schůzky ve virtuálních kancelářích. Nejde přitom jen o klasické videohry. Překonat zákaznickou skepsi jde jen s opravdu silnými argumenty a zážitky. První parádní zážitky už Sony nabízí, ale firma se také hned ze začátku střelila do nohy.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.