BIG Launcher má potenciál zaútočit na několik cílových trhů zároveň – usnadňuje používání chytrého telefonu starším lidem, uživatelům se slabším zrakem a zpřístupňuje telefon i malým dětem. Zejména díky zaměření na uživatele očními vadami získal BIG Launcher mezinárodní cenu nadace Vodafone i místo v akcelerátoru Wayra, jako jediný český projekt.

Aplikace má spokojené zákazníky a dobré recenze, prodává se po celém západním světě a útočí i na Asii. Autorům Honzovi Husákovi a Danovi Kunešovi ale chybí efektivní marketing. „Koncoví zákazníci jsou zajímaví, ale dostat se k nim je náročné. Nemáme čas a hlavně ani povahu na to, abychom třeba jezdili s letáčky po očních ordinacích,” přiznává Jan Husák.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se