BIG Launcher má potenciál zaútočit na několik cílových trhů zároveň – usnadňuje používání chytrého telefonu starším lidem, uživatelům se slabším zrakem a zpřístupňuje telefon i malým dětem. Zejména díky zaměření na uživatele očními vadami získal BIG Launcher mezinárodní cenu nadace Vodafone i místo v akcelerátoru Wayra, jako jediný český projekt.
Aplikace má spokojené zákazníky a dobré recenze, prodává se po celém západním světě a útočí i na Asii. Autorům Honzovi Husákovi a Danovi Kunešovi ale chybí efektivní marketing. „Koncoví zákazníci jsou zajímaví, ale dostat se k nim je náročné. Nemáme čas a hlavně ani povahu na to, abychom třeba jezdili s letáčky po očních ordinacích,” přiznává Jan Husák.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.