Je to paradox. Sluchátka určená mladým fanouškům moderní hudby se spoustou peněz sklízejí lepší hodnocení než citelně levnější in-ear sluchátka „vyšší“ řady Momentum. Sennheiser, zdá se, dokázal u nové řady Urbanite perfektně vybrat cílovou skupinu a nabídnout výborná sluchátka s netradičním designem a zvukem, který milovníci duc-duc stylů ocení. A nejen oni.
Jasné zaměření na mladší zákazníky je zřejmé z designu sluchátek. Jako hlavní barevná varianta se ukazuje červenomodrá verze s bílými prvky. I samotný koncept sluchátek s výrazným mostem s látkovým potahem s kontrastním prošíváním a kulatými velkými mušlemi u verze XL má daleko k eleganci řady Momentum. Ani jedna varianta přitom nepůsobí lacině a leskle jako Beats a řada dalších sluchátek mířících na stejnou cílovou skupinu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.